A9VG电玩部落论坛

 找回密码
 注册
搜索
楼主: 三月静香

[音乐闲聊小站-3]调查!大家最近还有买碟子吗?

 关闭 [复制链接]

弑神者

疯狂动物城!最佳CP!

精华
0
帖子
250756
威望
0 点
积分
269192 点
种子
693 点
注册时间
2008-1-8
最后登录
2024-11-15
发表于 2009-6-9 13:32  ·  重庆 | 显示全部楼层
现在人气开始上升了。。看起太热血了。。

弑神者

疯狂动物城!最佳CP!

精华
0
帖子
250756
威望
0 点
积分
269192 点
种子
693 点
注册时间
2008-1-8
最后登录
2024-11-15
发表于 2009-6-9 13:32  ·  重庆 | 显示全部楼层
NK神的广告来了。。。

版主

音樂版冥土同好會頭目

精华
21
帖子
39441
威望
45 点
积分
44087 点
种子
11 点
注册时间
2008-7-6
最后登录
2024-11-14
发表于 2009-6-9 13:32  ·  贵州 | 显示全部楼层
下面是引用kagura于2009-06-09 13:30发表的:
留个广告先!https://bbs.luryl.com/viewthread.php?tid=1198134&fpage=1


广告,是广而告之的简称,可以泛指一切不针对特定对象的公告,包括公益广告、旅游广告、商业广告等等。然而,日常生活中所说的“广告”往往特指商业广告,即用于推广货品、服务、或理念的付费公告。因此,以下所说的“广告”特指其中的“商业广告”,即狭义的“广告”,除非特别说明。

广告的目标在于劝说或告知大众,以引发购买、增加品牌认知、或增进产品的区别性。

每则广告由讯息与传递讯息的媒介构成。广告仅是全部行销(即营销,市场营销)策略中的一环。行销其他方面包括宣传,公关,推销,竞销等。

英文中advertising指整体的广告行动。而为了达到广告目的所刊登的每一则广告则用advertisement这个字表示。

精华
0
帖子
14880
威望
2 点
积分
15355 点
种子
0 点
注册时间
2009-4-4
最后登录
2013-4-4
发表于 2009-6-9 13:35  ·  澳大利亚 | 显示全部楼层
下面是引用不灭_aikika于2009-06-09 13:32发表的:



广告,是广而告之的简称,可以泛指一切不针对特定对象的公告,包括公益广告、旅游广告、商业广告等等。然而,日常生活中所说的“广告”往往特指商业广告,即用于推广货品、服务、或理念的付费公告。因此,以下所说的“广告”特指其中的“商业广告”,即狭义的“广告”,除非特别说明。

.......

โฆษณา เป็นการประกาศสินค้าหรือบริการที่ต้องการให้ประชาชนโดยทั่วไปทราบ จุดมุ่งหมายก็เพื่อให้คนทั่วไปรู้จักสินค้าหรือการบริการนั้น ในอดีตการเริ่มต้นของการโฆษณาจะเป็นลักษณะของการร้องป่าวประกาศเชิญชวน ปัจจุบันการโฆษณาทำได้ตามสื่อต่างๆ เช่น สื่อสิ่งพิมพ์ สื่อโทรทัศน์ สื่อวิทยุ เป็นต้น โดยเจ้าของกิจการจะว่าจ้างบริษัทรับทำโฆษณา เพื่อทำการโฆษณาสินค้าและบริการในสื่อต่างๆ เช่น ป้ายโฆษณากลางแจ้งตามถนนสายหลัก ซึ่งเป็นสื่อที่ช่วยประหยัดงบประมาณได้และสามารถตอกย้ำตราสินค้าได้อีกทางหนึ่ง

ประวัติ

ในศตวรรษที่ 19 เศรษฐกิจที่กำลังขยายตัวอย่างรวดเร็วส่งผลให้ธุรกิจโฆษณาเติบโตเป็นอย่างมาก ในสหรัฐอเมริกา ความสำเร็จของการโฆษณานำไปสู่การส่งแคตตาล็อกไปตามบ้านแล้วให้ผู้รับสามารถสั่งของทางจดหมายได้ ค.ศ. 1841 บริษัทตัวแทนโฆษณาแรกของโลกได้ถือกำเนิดขึ้นโดยการก่อตั้งของ Volney Palmer ในเมืองบอสตัน ในระยะแรกบริษัทนี้เป็นนายหน้าขายพื้นที่โฆษณาในหนังสือพิมพ์ ค.ศ. 1875 N.W. Ayer เปิดบริษัท N. W. Ayer & Son ในฟิลาเดลเฟีย เป็นบริษัทแรกที่ให้บริการโฆษณาอย่างครบวงจร กล่าวคือ เป็นนายหน้าโฆษณาและรับจัดทำโฆษณาให้ด้วย โฆษณาเป็นหนึ่งในไม่กี่อาชีพที่ผู้หญิงสามารถทำได้ในยุคนี้ โฆษณาและนายหน้าทั้งหลายต่างพุ่งเป้าหมายไปที่ผู้หญิงเพราะผู้หญิงเป็นผู้จัดหาซื้อของเข้าบ้าน โฆษณาชิ้นแรกที่มีการใช้การปลุกเร้าทางเพศจัดทำโดยผู้หญิง เป็นโฆษณาเกี่ยวกับสบู่ที่ใช้สามีภรรยาคู่หนึ่งและขึ้นข้อความว่า "ผิวที่คุณรักที่จะสัมผัส" แม้ว่าจะดูเป็นเรื่องธรรมดาในสมัยนี้แล้วก็ตามเมื่อสถานีวิทยุเริ่มกระจายเสียงเป็นครั้งแรกในต้นทศวรรษที่ 1920 รายการวิทยุต่างๆก็ผุดขึ้นราวกับดอกเห็ด ทั้งนี้เป็นเพราะสถานีวิทยุในยุคแรกๆก่อตั้งโดยผู้ผลิตวิทยุที่ต้องการให้มีรายการมาก ๆ เพื่อจะได้ขายวิทยุได้เยอะ ๆ เมื่อเวลาผ่านไป องค์กรไม่หวังผลกำไรต่างๆได้ตั้งสถานีวิทยุของตนขึ้นมา รายการวิทยุส่วนมากจะมีสปอนเซอร์สนับสนุนรายการซึ่งมักจะเป็นสปอนเซอร์เจ้าเดียวโดยผู้จัดรายการจะต้องกล่าวถึงสปอนเซอร์ก่อนและหลังรายการเป็นเวลาสั้นๆ ต่อมา เจ้าของสถานีวิทยุเห็นว่าหากขายช่วงเวลาโฆษณาให้กับหลายๆบริษัทจะทำเงินได้มากกว่ามีสปอนเซอร์เจ้าเดียว วิธีนี้ถูกนำไปใช้กับการโฆษณาในโทรทัศน์ในช่วงปลายทศวรรษ 1940 และต้นทศวรรษ 1950 ด้วย มีการต่อสู้อย่างดุเดือดระหว่างผู้ที่ต้องการให้วิทยุเป็นธุรกิจกับผู้ที่ต้องการให้คลื่นวิทยุเป็นสมบัติสาธารณะและต้องใช้โดยไม่หวังผลกำไร
ในทศวรรษ 1960 วงการโฆษณาได้ก้าวเข้าสู่การโฆษณายุคใหม่ที่เริ่มใช้ข้อความที่แปลกตาเพื่อดึงดูดความสนใจของผู้คน บริษัท Volkswagen สร้างโฆษณาที่ใช้หัวข้อว่า "คิดเล็กๆ" และ "มะนาว" (สัญลักษณ์อธิบายรูปร่างของรถในสมัยนั้น) นับเป็นผู้บุกเบิกการโฆษณาโดยใช้จุดเด่นของผลิตภัณฑ์เพื่อสร้างความประทับตราตรึงแก่ผู้อ่าน วงการโฆษณาของอเมริกายุคนี้ถูกเรียกว่าเป็นยุคปฏิวัติความคิดสร้างสรรค์ นักโฆษณาที่โดดเด่นได้แก่ Bill Bernbach ผู้ที่ช่วยสร้างโฆษณาของ Volkswagen และอื่นๆอีกมากมาย
อินเทอร์เน็ตได้เปิดพรมแดนใหม่แห่งการโฆษณาและทำให้เกิดยุค"ดอตคอม"เฟื่องฟูในทศวรรษที่ 1990 บริษัทต่างๆอาศัยเงินจากการโฆษณาเพียงอย่างเดียวโดยเสนอทุกอย่างตั้งแต่คูปองไปจนถึงบริการอินเทอร์เน็ต ในช่วงก้าวเข้าสู่ศตวรรษที่ 21 กูเกิลและบริษัทอีกจำนวนหนึ่งได้นำเสนอกลยุทธ์การโฆษณาที่มีความเกี่ยวข้องกับเนื้อหา แทนที่จะโฆษณาทุกอย่างโดยไม่เกี่ยวข้องกับเนื้อหา ทำให้เกิดกระแสการสร้างโฆษณาแบบอินเทอร์แอคทีฟอย่างมากมาย
นวัตกรรมโฆษณาเมื่อไม่นานมานี้ได้แก่การโฆษณาแบบกระจายไปทั่ว กล่าวคือ การโฆษณาตามที่สาธารณะ เช่นการโฆษณาตามรถ หรือการโฆษณาแบบอินเทอร์แอฟทีฟที่อนุญาตให้ผู้ชมร่วมเป็นส่วนหนึ่งของการโฆษณาได้
[แก้]รูปแบบการโฆษณา

[แก้]สื่อ
สถานที่ใดก็ตามที่มีสปอนเซอร์จ่ายเงินเพื่อจะได้แสดงโฆษณาของตนถือได้ว่าเป็นสื่อโฆษณาอย่างหนึ่ง สื่อโฆษณาอาจรวมถึง การเขียนกำแพง, ป้ายโฆษณา, ใบปลิว, แผ่นพับ, วิทยุ, โฆษณาในโทรทัศน์และโรงภาพยนตร์, ป้ายโฆษณาบนเว็บ, การโฆษณาบนท้องฟ้า, ที่นั่งตามป้ายรถเมล์, คนถือป้าย, นิตยสาร, หนังสือพิมพ์, ด้านข้างของรถหรือเครื่องบิน, ประตูรถแท็กซี่, เวทีคอนเสิร์ต, สถานีรถไฟใต้ดิน, สติกเกอร์บนแอปเปิล, โปสเตอร์, ด้านหลังของตั๋วการแสดง, ด้านหลังของใบเสร็จ และอื่นๆอีกมากมาย
[แก้]การโฆษณาแบบแอบแฝง
การโฆษณาแบบแอบแฝง คือ การที่สื่อบันเทิงหรือสื่อใดๆก็ตามกล่าวถึงหรือใช้ผลิตภัณฑ์ใดผลิตภัณฑ์หนึ่งโดยไม่ได้บอกชัดแจ้งว่าเป็นการโฆษณา ตัวอย่างเช่น ในภาพยนตร์เรื่องหนึ่ง ตัวเอกของเรื่องได้ใช้สินค้ายี่ห้อหนึ่งที่มีแบรนด์บอกสินค้าชัดเจน เช่น ในภาพยนตร์เรื่อง หน่วยสกัดอาชญากรรมล่าอนาคต (Minority Report) ทอม ครูซ ผู้รับบทเป็น จอห์น แอนเดอร์สัน ใช้โทรศัพท์มือถือยี่ห้อโนเกียที่แสดงยี่ห้อไว้ชัดเจน และใช้นาฬิกายี่ห้อ Bulgari ตัวอย่างอื่นเช่นในภาพยนตร์เรื่อง ไอ โรบอท พิฆาตแผนจักรกลเขมือบโลก พระเอกของเรื่องกล่าวถึงรองเท้ายี่ห้อคอนเวิร์สของเขาอยู่หลายครั้ง บริษัทผู้ผลิตรถยี่ห้อคาดิลแลคได้เลือกโฆษณากับภาพยนตร์เรื่อง เดอะ เมทริกซ์ รีโหลดเดด ทำให้ในหนังเรื่องนี้มีรถคาดิลแลคปรากฏอยู่ในหลายฉาก
[แก้]การโฆษณาทางโทรทัศน์
การโฆษณาทางโทรทัศน์เป็นวิธีโฆษณาที่มีผู้รับชมเป็นจำนวนมากและมีประสิทธิภาพที่สุด สังเกตได้จากค่าโฆษณาตามทีวีในช่วงรายการดังๆที่มีราคาสูงมาก ในสหรัฐอเมริกา ค่าโฆษณาในช่วงซูเปอร์โบวล์มีราคาสูงถึง 2.7 ล้านดอลลาร์สหรัฐต่อสามสิบวินาที
[แก้]การโฆษณาและการเข้าถึงผู้ชมรูปแบบใหม่
สื่อต่างๆเริ่มเข้ามามีอิทธิพลเหนือโทรทัศน์มากขึ้นเรื่อยๆทุกวัน เป็นเพราะผู้บริโภคเริ่มมีเวลาอยู่หน้าจอคอมพิวเตอร์ มากกว่าการอยู่หน้าจอโทรทัศน์ หรือฟังวิทยุ
การโฆษณาบนอินเทอร์เน็ตถือเป็นปรากฏการณ์เมื่อไม่นานมานี้ ราคาค่าโฆษณาบนเว็บขึ้นอยู่กับจำนวนผู้เข้าชมเว็บนั้น
การโฆษณาทางอีเมลก็เป็นอีกปรากฏการณ์หนึ่ง อีเมล์ที่ผู้รับไม่พึงประสงค์จะรับถูกเรียกว่าสแปม
บริษัทบางบริษัทติดโลโก้ของตนไว้ที่ข้างจรวดและสถานีอวกาศนานาชาติ
มีข้อถกเถียงกันถึงประสิทธิภาพอันรุนแรงของการโฆษณาในระดับฝังใต้จิตใต้สำนึก (การควบคุมจิตใจ) และการโฆษณาชวนเชื่อ การโฆษณาชวนเชื่อคือการสื่อสารกับบุคคลหนึ่งเพื่อต้องการมีอิทธิพลเหนือบุคคลอื่น โน้มน้าวให้เห็นด้วยกับทางเลือกที่เราเสนอ จนเกิดการตัดสินใจตามเป้าหมายที่เราตั้งไว้ ซึ่งอาจไม่สนใจในความถูกต้องหรือข้อเท็จจริง นำเสนอเพียงด้านใดด้านหนึ่งเพื่อให้การโน้มน้าวประสบผลสำเร็จ
การโฆษณาแบบปากต่อปากเป็นการโฆษณาที่ไม่ต้องอาศัยเงิน กล่าวคือ ผู้บริโภคจะแนะนำให้ผู้อื่นใช้กันต่อไปเรื่อยๆ จนกระทั่งยี่ห้อสินค้านั้นอาจกลายเป็นชื่อเรียกของสินค้าไปเลย เช่น ซีร็อก = เครื่องถ่ายเอกสาร, มาม่า = บะหมึ่กึ่งสำเร็จรูป, แฟ้บ = ผงซักฟอก ปรากฏการณ์เหล่านี้ถือเป็นความสำเร็จสูงสุดของผู้โฆษณา อย่างไรก็ตาม บางบริษัทก็ไม่ต้องการให้ชื่อยี่ห้อของตนกลายเป็นคำใช้เรียกสินค้าเพราะอาจทำให้เครื่องหมายการค้าของตนกลายเป็นคำทั่วไปและทำให้สูญเสียสิทธิ์ในการใช้เครื่องหมายการค้านั้นไป
การโฆษณาผ่าน SMS เป็นที่นิยมมากในยุโรปและอเมริกา ข้อดีของการโฆษณาด้วยวิธีนี้ก็คือผู้รับข้อความสามารถตอบโต้ได้ทันทีไม่ว่าจะติดอยู่ในการจราจรที่ติดขัดหรือจะนั่งอยู่ในรถไฟฟ้า การใช้ SMS ยังทำให้เกิดการโฆษณาแบบปากต่อปากได้อย่างมีประสิทธิภาพ

精华
0
帖子
14880
威望
2 点
积分
15355 点
种子
0 点
注册时间
2009-4-4
最后登录
2013-4-4
发表于 2009-6-9 13:36  ·  澳大利亚 | 显示全部楼层
泰文果然吊....嗯...美~

版主

音樂版冥土同好會頭目

精华
21
帖子
39441
威望
45 点
积分
44087 点
种子
11 点
注册时间
2008-7-6
最后登录
2024-11-14
发表于 2009-6-9 13:36  ·  贵州 | 显示全部楼层
土耳其语



One Piece
Vikipedi, 鰖gür ansiklopedi
Git ve: kullan, ara
One Piece

ワンピース
(Wan Pīsu)
Tür Askeri, Dram, Fantezi,
Komedi, Macera, +13
Manga
Yazar Eii鏸ro Oda
Yayıncı  Şueişa
Seri yayın  Haftalık Shonen Jump


Shonen Jump

Yayın tarihi 4 Ağustos 1997 – devam ediyor
Sayı 52
TV anime
Y鰊etmen Konosuke Uda
Munehisa Sakai
Stüdyo Toei Animation
Kanal  Fuji TV
Yayın tarihi 20 Ekim 1999 – devam ediyor
B鰈üm sayısı 402
OVA: Defeat Him! The Pirate Ganzak
Y鰊etmen Goro Tanigu鏸
Stüdyo Production I.G
B鰈üm sayısı 1
Yayın tarihi 26 Temmuz 1998
Filmler
One Piece: The Movie (2000)
Clockwork Island Adventure (2001)
Chopper's Kingdom on the Island of Strange Animals (2002)
Dead End Adventure (2003)
Curse of the Sacred Sword (2004)
Baron Omatsuri and the Secret Island (2005)
The Giant Mechanical Soldier of Karakuri Castle (2006)
Episode of Alabasta: The Desert Princess and the Pirates (2007)
Episode of Chopper: Bloom in the Winter, Miracle Sakura (2008)



謟el B鰈ümler
Adventure in the Ocean's Navel
Open Upon the Great Sea! A Father's Huge, HUGE Dream!
Protect! The Last Great Performance
The Detective Memoirs of Chief Straw Hat Luffy



One Piece (Japonca: ワンピース, - Wan Pīsu), Eii鏸ro Oda tarafından yazılan ve 鏸zilen Japon shōnen manga serisidir. Haftalık Shōnen Jump dergisinde Ağustos 1997'den beri yayınlanmaktadır. One Piece, sihirli bir Meyve yiyerek doğaüstü gü鏻er kazanmış, Monkey D. Luffy isimli, 17 yaşındaki bir gencin ve ordan burdan topladığı kahraman korsanlardan oluşan Hasır Şapka Korsanları denen mürettebatının maceralarını izlemektedir. Luffy'nin en büyük arzusu dünyanın en büyük hazinesi One Piece'i ele ge鏸rmek ve sonunda Korsan Kral olabilmektir.

Manga serisi, Production I.G tarafından 1998'de bir orijinal video animasyonuna, Toei Animation tarafından tüm Japonya'da yayın yapan Fuji Televizyonu'nda yayınlanan bir anime serisine ve birka?video oyununa uyarlanmıştır.

Manganın şimdiye kadar ki kopyaları 140 milyonun üzerinde satmıştır.[1] Şu an 23 ülkede 16 farklı dilde basılmaktadır ve anime serisi de 20 ülkede 13 dilde yayınlanmaktadır.

Konu başlıkları [gizle]
1 Karakterler
2 Ortam
3 Kaynaklar
4 Dış bağlantılar



Karakterler  [değiştir]Monkey D. Luffy (モンキー・D・ルフィー) (Mugiwara no Luffy (麦わらのルフィー - Hasır Şapkalı Luffy de denmektedir): 17 yaşında bir erkek olan ana karakterdir.[2] Hasır Şapka Korsanları'nın kaptanıdır. Kaygısız ve bazen de aklı havada biri olarak tanımlanır. Genellikle olduk鏰 kabarık bir iştahı vardır, 鰖ellikle de ete düşkündür. Kazara yediği ve yiyenlere 鰖el bir yetenek bahşeden Şeytan meyvelerinden "Gomu Gomu no Mi" sayesinde vücudu bir lastiğin 鰖elliklerini kazanmıştır. Luffy'nin hayali Korsan Kral olmaktır. Luffy, OVA'da Urara Takano ve animede Mayumi Tanaka tarafından seslendirilmiştir.

Roronoa Zoro (ロロノア・ゾロ): Mürettebata ilk katılan kişidir. 19 yaşında[2][3] ve ü绋筺cüyü ağzıyla kavrayarak tek seferde ü?kılı?kullanabilen becerikli bir kılı?ustasıdır. Coğrafi y鰊leri anlamada son derece zayıftır ve kolayca kaybolur. Ayrıca uykuya 鏾k düşkündür ve i鏼eyi sever. Amacı dünyanın en büyük kılı?ustası olabilmektir. Zoro, OVA'da Wataru Takagi ve animede Kazuya Nakai tarafından seslendirilmiştir.

Nami (ナミ): Mürettebatın 18 yaşındaki[2] rotacısıdır ve mürettebata ikinci katılandır. Gemicilik becerileri mükemmeldir ve gü鏻ü sezgileriyle havadaki en ufak değişiklikleri bile hissedip analiz edebilir. Ayrıca mükemmel bir hırsız ve kapka珑ıdır. Hayali, bütün bir dünya haritası 鏸zmektir. Nami, OVA'da Megumi Toyogu鏸 ve animede Akemi Okamura tarafından seslendirilmiştir.

Usopp (ウソップ): Mürettabatın ü绋筺cü olarak katılan 17 yaşındaki[2] nişancısıdır. Kronik bir yalancı, yetenekli bir mucittir ve Hasır Şapka'nın korsan bayrağını boyamada ve ayrıntılı kar heykelleri yapmada da g鰏terdiği kaydadeğer bir sanat yeteneği vardır. Usopp'un hayali, "denizin cesur savaş?#305;sı" olabilmektedir. Usopp, animede Kappei Yamagu鏸 tarafından seslendirilmiştir.

Sanji (サンジ): Mürettebatın sürekli sigara i鏴n 19 yaşındaki[3] ah?#305;sıdır ve mürettebata d鰎düncü olarak katılmıştır. A鏻ıktan 鰈menin ne anlama geldiğini kendi tecrübelerinden bilmektedir. Bu yüzden, yemek isteyen birini asla geri 鏴virmez ve yiyeceklerin ziyan edilmesi onu kolayca altüst eder. Kadınlara karşı takıntılıdır ve gü鏻ü bir ş鰒alyelik hissi vardır. Ne pahasına olursa olsun bir kadını asla incitmez. Sanji, animede Hiroaki Hirata tarafından seslendirilmiştir.

Chopper (トニートニー・チョッパー Tony Tony Chopper): Mürettebatın d鰎düncü olarak katılan 15 yaşındaki[4] doktorudur. Şeytan meyvelerinden "Hito Hito no Mi"yi yiyerek insan 鰖ellikleri kazanan, mavi burunlu bir ren geyiğidir. Hem insanlarla hem de hayvanlarla aynı şekilde konuşabilmektedir. Ayrıca 鏾k saftır ve kendisine s鰕lenen her şeye kolayca inanır. Hayali, dünyadaki tüm hastalıkları iyileştirebilen bir ila?yapmaktır. Chopper, animde İkue Otani tarafından seslendirilmiştir.

Nico Robin (ニコ・ロビン): 28 yaşında[5] bir arkeologdur ve mürettebata katılan altıncı kişidir. Ona, yakınındaki yüzeyler üzerinde vücudunun herhangi bir par鏰sının kopyalarını ?#305;karabilme yeteneği kazandıran şeytan meyvelerinden "Hana Hana no Mi"yi yemiştir. Son derece zekidir ve kü绋筴 yaşlardan beri arkeolojiye ilgi duymaktadır. Hayali, tarihin uzun, kayıp bir kısmını anlatan antik bir taş olan Rio Poneglyph'i bulup deşifre edebilmektir. Robin, animede Yuriko Yamagu鏸 tarafından seslendirilmiştir.

Franky (フランキー): Mürettebata yedinci katılan kişidir ve 34 yaşında[6] bir marangozdur. Kola-gü鏻ü bir cyborgdur (insan ve makine bileşimi). Yapay vücudu sayesinde inanılmaz gü鏻üdür ve 鰊 cepheden gelen 鏾ğu saldırıya karşı olduk鏰 dayanıklıdır. Sayısız silahla donatılmıştır. Bununla beraber Franky, 鏾k hassastır ve Chopper gibi hislerini saklamada beceriksizdir. Hayali, bir hayal gemisi inşa edip dünyayı dolaşmaktır. Franky, animede Kazuki Yao tarafından seslendirilmiştir.

Brook (ブルック): 88 yaşında[7] bir müzisyendir ve mürettebata sekizinci katılandır. Yaşayan bir iskelettir, bir kez 鰈üyü diriltebilen şeytan meyvelerinden "Yomi Yomi no Mi"yi kullanarak dirilmiştir. Centilmence bir karakter ile sapık, kaba bir tür karışımı ilgin?bir kişiliği vardır. ***ğu zaman ağırbaşlı, eğitimli bir tavırla konuşurken bazen şaşırtıcı derecede k鰐ü tavırlar sergiler. Amacı, Grand Line'ın etrafında daire 鏸zip Reverse Mountain'a d鰊mek ve b鰕lece 50 yıllık bir s鰖ü yerine getirmektir. Brook, animede Chō tarafından seslendirilmiştir.


Ortam  [değiştir]Grand Line, Korsanların Mezarlığı olarak da bilinir,[8] One Piece 'in hik鈟esinin 鏾ğunluğunun ge鐃iği kurgusal bir denizdir. Dünyanın etrafında kuzeybatı-güneydoğu doğrultusunda hayali bir 鏸zgiyi izler ve Red Line'a diktir. Red Line, güneybatıdan kuzeydoğuya uzanan ve dünyanın etrafını dolanan bir uzun bir karadır.[8] Bu d鰎t 鏸zgi dünyanın iki okyanusunu d鰎t denize b鰈er: Kuzey Denizi, Doğu Denizi, Batı Denizi ve Güney Denizi. Grand Line'ın kuzeyi ve güneyinde yer alan iki Durgun B鰈ge vardır. Bu alanlarda neredeyse hi?rüzgar ve okyanus akıntısı yoktur.[9][10] Durgun B鰈geler, ayrıca, One Piece dünyasında Deniz Kralları denen büyük deniz canavarları i鏸n üreme yerleridir.[11][10] Grand Line'a girmek isteyenler i鏸n olduk鏰 etkili bariyerlerdir.

Grand Line'da y鰊 bulmak 鏾k zor olarak nitelenir.[12] Manyetik alanlarının doğası nedeniyle Grand Line'da pusulalar 鏰lışmaz.[12] Grand Line'da, rotayı g鰏teren pusula benzeri bir ara? Log Pose, kullanılmalıdır.[12] Log Pose, bir adanın manyetik alanına kilitlenerek ve sonra, sıradaki adaya ulaşıldığında, o adanın manyetik alanına adapte olarak 鏰lışır.

Şeytan Meyveleri, yendiği zaman 鰉ür boyu sürecek 鰖el bir gü?veren bir 鏴şit meyvedir.[13] Şeytan Meyvesi, ü?kategoriye ayrılır.[14] Zoan meyveleri, kullanıcıyı kısmen ya da tamamen belirli bir hayvana d鰊üştürür.[15] Logia meyveleri, kullanıcıya "yaşayan vücut kısımlarını doğanın gü鏻erine d鰊üştürebilme" ve kontrol edebilme yeteneği verir.[14] "Bunlar dışında diğerlerinin hepsi Paramecia kategorisinde toplanır."[16] Şeytan Meyvesi'ni yiyenler yüzemezler.[17] Denize kısmen batsalar bile yeteneklerini aktif olarak kullanamazlar ve ge鏸ci olarak tüm gü鏻erini kaybederler.[18]

弑神者

疯狂动物城!最佳CP!

精华
0
帖子
250756
威望
0 点
积分
269192 点
种子
693 点
注册时间
2008-1-8
最后登录
2024-11-15
发表于 2009-6-9 13:37  ·  重庆 | 显示全部楼层
你们啊。。让我说什么好呢。。

精华
0
帖子
14880
威望
2 点
积分
15355 点
种子
0 点
注册时间
2009-4-4
最后登录
2013-4-4
发表于 2009-6-9 13:38  ·  澳大利亚 | 显示全部楼层
360看的懂

ONE PIECE (Tiếng Nhật: ワンピース, Wanpīsu) là 1 bộ Manga của tác giả Eiichiro ODA đ?được dựng thành Anime TV (Phim hoạt hình Nhật). One Piece xoay quanh 1 nhóm cướp biển được gọi là Băng Hải tặc Mũ Rơm - Straw Hat Pirates - được thành lập và l鉵h đạo bởi thuyền trưởng Monkey D. Luffy. Cậu bé Luffy có ước mơ tìm thấy kho báu vĩ đại nhất, One Piece, của Vua Hải Tặc đời trước Gold D. Roger và trở thành Vua Hải Tặc đời kế tiếp.
Ở Việt Nam hiện nay, truyện đang được Nhà xuất bản Kim Đồng xuất bản và đ?mua bản quyền, với tên gốc là One Piece.
Phát triển và nổi tiếng

Manga lần đầu xuất hiện trên ấn bản số 34 của tạp chí Shueisha's Weekly Shounen Jump vào ngày 4 tháng 8 năm 1997. Còn Anime phải đợi đến hơn 1 năm sau mới được sản xuất bởi Toei Animation và phát sóng trên Fuji TV vào ngày 20 tháng 10 năm 1998. Eiichiro Oda đ?định sẵn kết thúc cho c鈛 chuyện và dự tính sẽ hoàn thành nó trong vòng 5 năm. Tuy nhiên 鬾g lại quá thích c鈛 chuyện nên kh鬾g thể kết thúc nó trong khoảng thời gian này. Và đến b鈟 giờ chính 鬾g cũng chưa biết bao giờ mới có thể kết thúc được.[1] Dù vậy, 鬾g vẫn tuyên bố (Vào tháng 7 năm 2007) rằng kết thúc sẽ kh鬾g thay đổi so với kết thúc ban đầu, và 鬾g sẽ tiếp tục vẽ cho đến hết truyện, dù mất hàng năm trời.[2]
One Piece là bộ Manga bán được nhiều thứ ba trong lịch sử tạp chí Weekly Shonen Jump,[3] (Đứng sau Kochira Katsushika-ku Kameari Kōen-mae Hashutsujo (Kochi Kame) và Dragon Ball) và hiện giờ được coi là bộ truyện bán chạy thứ 3 trong lịch sử Nhật Bản .One Piece được yêu thích đến nỗi nó là bộ truyện đầu tiên tăng số lượng mua của Weekly Shonen Jump trong vòng 11 năm.[4] One Piece tập 27 hiện đang giữ kỉ lục về số lượng Manga bán ra với 2.630.000 bản được bán trong lần đầu tiên được in. Đến tập 46, bộ truyện đ?bán được hơn 140.000.000 bản chỉ tính riêng trong Nhật Bản và là bộ Manga đạt số lượng bán ra là 100.000.000 bản nhanh nhất. Và trong bảng xếp hạng những manga có doanh thu cao nhất trong khoảng thời gian từ 24 tháng 12 năm 2007 đến ngày 16 tháng 11 năm 2008 tại Nhật Bản do Oricon c鬾g bố, One piece đứng đầu với 5,956,540 bản, theo sau là Naruto, chỉ có 4,261,054 bản[2]Vào tháng tư 2008, 6399 người Nhật đ?trả lời một cuộc phỏng vấn online về truyện tranh làm họ khóc nhiều nhất và truyện tranh mà họ sẽ giới thiệu cho người khác đọc. 52.8% trong số người tham gia là nữ, 1.4% trong lứa tuổi teen, 16.5% trong lứa tuổi 20, 36.0% trong lứa 30, 28.1 % trong đ?50 tuổi, và 5.4% tuổi sáu mươi trở lên.
Kì lạ thay, bốn trong top 5 đầu bảng là truyện shounen. Và #1 truyện làm người đọc rơi nước mắt nhiều nhất trong cả hai bản dành cho nam lẫn nữ là truyện hải tặc tìm kho báu One Piece. Truyện shoujo duy nhất nằm trong top 5 là Hoa hồng Versailles. Chú mèo máy Doraemon đứng hàng thứ 10 trong danh sách làm người ta khóc.[5]
[sửa]Manga

Bài khác:
Các chương trong One Piece
Các c鈛 chuyện trong One Piece
Các nh鈔 vật phụ trong One Piece
Các thuật ngữ trong One Piece
Những địa danh trong One Piece
[sửa]Cốt truyện
Monkey D. Luffy, 1 cậu bé rất thích hải tặc có ước mơ tìm được kho báu One Piece và trở thành Vua hải tặc - Pirate King. Lúc nhỏ, Luffy tình cờ ăn phải trái quỉ (Devil Fruit) Gomu Gomu, nó cho cơ thể cậu khả năng co d鉵 đàn hồi như cao su nhưng đổi lại cậu sẽ kh鬾g bao giờ biết bơi. Sau đó Luffy lại được Shanks cứu thoát tuy nhiên 鬾g ta bị mất 1 cánh tay. Sau đấy Shanks chia tay Luffy và để lại cho cậu cái mũ rơm (Straw Hat) và nói rằng: "Sau này bao giờ thành cướp biển h銀 gặp ta và trả lại nó". Chính lời nói này đ?thúc đầy Luffy trở thành 1 cướp biển thật sự.
C鈛 chuyện bắt đầu khi Luffy 17 tuổi, cậu rời quê hương đi tìm đủ 10 thành viên để thành lập 1 nhón cướp biển với tên gọi Băng Hải tặc Mũ Rơm (StrawHat Crew). Trên đường đi, cậu tìm được các thành viên cho nhóm và đánh bại rất nhiều kẻ thù. Hiện giờ, cậu vẫn tiếp tục tìm thêm thành viên và đi tìm kho báu One Piece.
[sửa]Các thành viên trong băng Hải tặc Mũ Rơm
Mỗi thành viên trong nhóm đều có 1 quá khứ rất đặc biệt và đáng buồn. Ngoài khả năng đặc biệt trong c鬾g việc của mình, bất cứ thành viên nào cũng có khả năng chiến đấu cực tốt.
Cho đến nay, thủy thủ đoàn chính thức của Luffy gồm 9 người:
Thuyền trưởng Monkey D. Luffy.
Kiếm sĩ Roronoa Zoro.
Hoa tiêu Nami.
Xạ thủ Usopp (Sogeking).
Đầu bếp Sanji.
Bác sĩ Tony Tony Chopper.
Nhà khảo cổ Nico Robin.
Thợ sửa thuyền Franky.
Nhạc c鬾g Brook.
[sửa]

精华
0
帖子
14880
威望
2 点
积分
15355 点
种子
0 点
注册时间
2009-4-4
最后登录
2013-4-4
发表于 2009-6-9 13:39  ·  澳大利亚 | 显示全部楼层
下面是引用328928249于2009-06-09 13:37发表的:
你们啊。。让我说什么好呢。。

好了.....

版主

音樂版冥土同好會頭目

精华
21
帖子
39441
威望
45 点
积分
44087 点
种子
11 点
注册时间
2008-7-6
最后登录
2024-11-14
发表于 2009-6-9 13:40  ·  贵州 | 显示全部楼层
泰语辅音字母


您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

Archiver|手机版|A9VG电玩部落 川公网安备 51019002005286号

GMT+8, 2024-11-15 09:03 , Processed in 0.237427 second(s), 18 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2020, Tencent Cloud.

返回顶部